Welke sportactiviteiten worden er momenteel aangeboden?

  • M.i.v. 1 maart kunt u in het Trimbad van het Borgelerbad (verwarmde buitenbad) banenzwemmen en worden er in dit bad oefenuurtjes voor zwemleskinderen georganiseerd.
  • M.i.v. 16 maart gaat de zwemles bij De Scheg en het Borgelerbad weer van start.
  • Ski Promotion Deventer en Deventer Padel zijn geopend.

Welke activiteiten zijn komen te vervallen?

  • Bovenstaande zwemactiviteiten zijn inmiddels gestart. Alle over zwemactiviteiten gaan tot nader order niet door.
  • De seizoensschaatslessen voor volwassenen zijn komen te vervallen, de ijsbaan is inmiddels gesloten en gaat in oktober 2021 weer open.

Tickets, abonnementen en meerbezoekenkaarten

  • Meerbezoekenkaarten 
    Meerbezoekenkaarten die op of voor 31 december 2020 verlopen worden verlengd met het aantal weken waarop wij gesloten zijn geweest; Het zwemparadijs is sinds 15 oktober recreatief gesloten.
    Uw pas is geactiveerd voor een ijsbaanbezoek, maar vanwege de beperkte zwem- en schaatsmogelijkheden verlengen wij uw pas ook in deze periode.
  • Meerbanenkaarten
    De geldigheid van uw pas wordt verlengd met het aantal weken waarop wij gesloten zijn geweest.
    In november waren wij van 4 t/m 22 november gesloten. Daarnaast zijn wij m.i.v. 15 december gesloten.  Uw pas is m.i.v. 1 maart weer geactiveerd, maar vanwege de beperkte zwemmogelijkheden verlengen wij uw pas ook in deze periode.
  • Wat gebeurt er met mijn aquabanenabonnement?
    Uw betaling is van 4 t/m 2 november stopgezet vanwege onze tijdelijke sluiting.
    Vanaf 23 november is uw abonnement weer geactiveerd en is de helft van de gebruikelijke kosten in rekening gebracht voor de maand november. M.i.v. 15 december wordt de betaling van uw abonnement weer stopgezet. In december wordt daarom de helft van de gebruikelijke kosten in rekening gebracht. Uw pas is m.i.v. 1 maart weer geactiveerd. Omdat u niet kunt banenzwemmen bij De Scheg, worden er nog geen kosten in rekening gebracht.
  • Blijft mijn RechtOp coupon geldig?
    Vanwege onze sluiting kunnen er momenteel geen coupons aangenomen worden. Wij verzoeken u hiervoor contact op te nemen met RechtOp.
  • Wat gebeurt er met mijn recreatieve en sportieve MKB-pas? 
    Uw abonnement wordt verlengd met de periode waarin u door onze (gedeeltelijke of volledige) sluiting geen gebruik heeft kunnen maken van uw recreatieve of sportieve MKB-pas in onze zwembaden.
    Sportieve MKB pas: Uw pas wordt verlengd met de periode waarin wij gesloten zijn. Omdat u van 4 t/m 22 november en van 15 december tot 1 maart niet heeft kunnen banenzwemmen, is de geldigheid van uw pas verlengd. Vanaf 1 maart kunt u beperkt banenzwemmen in het Trimbad van het Borgelerbad. Uw pas is m.i.v. 1 maart geactiveerd, maar vanwege de beperkte zwemmogelijkheden verlengen wij uw pas ook in deze periode.
    Recreatieve MKB pas: Sinds 15 oktober kunt u niet meer recreatief zwemmen bij zwemparadijs De Scheg. Uw pas wordt verlengd met de periode vanaf 15 oktober.
  • Ik had een los entreeticket voor een zwemactiviteit gekocht begin november. Ontvang ik vanwege de sluiting mijn geld terug?
    Ja, indien uw kaartje geldig was voor een bezoek tussen 4 en 8 november, heeft u uiterlijk maandag 9 november uw aankoopbedrag retour ontvangen op het bankrekeningnummer waar de betaling mee is voldaan.  
  • Blijft mijn actieticket of actiebon geldig?   
    De AH en de Eurosparen actie van Friesland Campina 2020: de geldigheid van uw ticket wordt automatisch verlengd met de periode waarin wij gesloten zijn.
    Combikaarten (verkregen via werkgever of verblijf) met een geldigheid 31 december 2020, worden verlengd t/m 30 juni 2021.  
    Postcodeloterij: De geldigheid van uw coupon blijft ongewijzigd.

Zwemles

  • Zwemlestraject: De afgelopen 3 maanden heeft uw kind niet gezwommen. Na de eerste twee zwemlessen evalueren wij hoe de kinderen zich ontwikkelen en welk vervolg traject voor hun het meest geschikt is. Voor, tijdens en na de zwemles is er geen contact mogelijk tussen ouder en instructeur/dagverantwoordelijke. Daarom informeren wij u na de derde zwemles via het leerlingvolgsysteem over het vervolgtraject. Ook kan er vanaf de derde zwemles bij het ophalen van de kinderen een contactformulier ingevuld worden. De instructeur neemt binnen 2 werkdagen per email of telefonisch contact met u op. Wij verzoeken u deze evaluatieperiode van twee weken af te wachten. Onze instructeurs kunnen voor de derde les geen inhoudelijke vragen te beantwoorden over het traject.
  • Compensatie corona: Zoals u van ons gewend bent bij de vorige sluiting zullen wij de zwemlessen die vanaf 15 december betaald maar niet genoten zijn, compenseren. Welke consequenties dit voor u heeft wordt op dit moment onderzocht. U ontvangt hierover aanvullende informatie per mail.
  • Betaling van de zwemlessen: Voordat u naar de zwemles komt wordt aan de receptie de zwemlespas gescand. De receptioniste controleert of de zwemlespas geldig is. Mocht deze niet geldig zijn dan moet u deze eerst online betalen voordat uw kind kan zwemmen. Dit kan enkel online en niet aan de kassa. Wij zullen u daarom vragen de rij te verlaten en de betaling online te voldoen, voor uw kind aan de zwemles kan deelnemen. Een niet geldige/betaalde zwemlespas geeft helaas geen toegang.
  • Gezinsabonnement: Naast het afnemen van de zwemlessen was er de mogelijkheid om bij de eerste zwemles te kiezen voor een gezinsabonnement. Alle gezinsabonnementen hoeven tot nader bericht niet betaald te worden, omdat er ook geen mogelijkheid is om hier gebruik van te maken. Zodra u weer gebruik kunt maken van uw Gezinspas, nemen wij contact met u op. Bij de betaling van de zwemlessen kan het zijn dat u in de naam van het artikel wel “gezinsabonnement” ziet staan. De gezinspas is echter al in mindering gebracht op het totaalbedrag.
  • Kijkles: De kijkles van 19 april t/m 25 april komt te vervallen.
  • Inhaaldag: Woensdag 17 maart zou een inhaaldag zijn voor kinderen die normaliter op maandag zwemmen. Dit kom te vervallen. Wij verwachten dus op woensdag 17 maart alleen de kinderen die normaliter ook op woensdag zwemmen.
  • Maandagles: Kinderen die normaliter op maandag zwemmen krijgen op vrijdag 2 april een extra zwemles aangeboden. De tijd en locatie van deze zwemles is hetzelfde als u gewend bent op maandag.
  • Telefonisch spreekuur: Voor vragen over het zwemlestraject en de ontwikkeling van uw kind kunt u contact opnemen tijdens het telefonisch spreekuur.
    Heeft u vragen over de administratieve afhandeling van de zwemles of de geldigheid van uw pas, mail dan naar zwemles@sportbedrijfdeventer.nl . Deze vragen moeten vaak uitgezocht worden. Wij verzoeken u bij administratieve vragen daarom geen telefonisch contact op te nemen.

Schaatsles

  • Ik heb mij ingeschreven voor een korte schaatscursus in de kerstvakantie, wat nu?
    Uw schaatsles komt te vervallen en uw betaling wordt teruggestortWij nemen hierover contact met u op, waarna binnen 14 dagen de betaling wordt teruggestort.  

Squash

  • Ik had een squashbaan in de webshop gereserveerd van De Schegontvang ik vanwege de sluiting m.i.v. 15 oktober mijn geld terug?
    Jaindien u een losse baan gereserveerd heeft tussen 15 oktober en 12 november heeft u  binnen weken uw aankoopbedrag retour ontvangen, op het bankrekeningnummer waar de betaling mee is voldaan.   
  • Wat gebeurt er met mijn Squashabonnement/contract?
    Automatische incasso’s worden m.i.v. 15 december stopgezetIn december wordt daarom de helft van de gebruikelijke kosten in rekening gebracht