Sport- en Belevingscentrum De Scheg en het Borgelerbad zijn per ingang van 15 maart en tot nader order volledig gesloten.

  • Welke faciliteiten zijn precies gesloten?
    Alle faciliteiten: De zwembaden, ijsbaan, sporthallen en squashbanen zijn tot nader orde gesloten.
  • Ik heb een reservering geplaatst voor een kinderfeestje of groepsbezoek in de periode voor 1 juni, wat nu?
    Het is momenteel niet bekend wanneer De Scheg weer opent en of uw bezoek doorgang kan vinden. Houdt u hiervoor onze website in de gaten. Indien u bezoek niet door kan gaan, nemen wij contact met u op.
  • De geldigheid van mijn entreeticket loopt af. Ik kan vanwege de sluiting geen gebruik maken van
    Het is momenteel niet bekend wanneer De Scheg weer opent. Zodra De Scheg weer opent verlengen wij de geldigheid van uw ticket met de periode waarin uw ticket nog geldig was, maar u door de sluiting van De Scheg er geen gebruik van heeft kunnen maken. Mail uw ticket, met daarop de barcode, en uw adresgegevens naar sales@sportbedrijfdeventer.nl. Wij verwelkomen u graag op een later moment dit jaar.
  • De meerbezoekenkaartactie loopt 31 maart ten einde, wordt deze verlengd?
    Zodra wij weer geopend zijn, zullen wij de meerbezoekenactie nog twee weken laten doorlopen zodat u in de mogelijkheid wordt gesteld hier alsnog gebruik van te maken.
  • Mijn Meerbezoekenkaart of Meerbanenkaart loopt af. Ik kan vanwege de sluiting geen gebruik maken van de pas.
    Het is momenteel onduidelijk wanneer De Scheg weer opent. Zodra wij weer geopend zijn, zullen wij uw pas verlengen met de periode waarin De Scheg gesloten is geweest. Uw periode wordt als het ware opgeschort en later weer beschikbaar gesteld.
  • Mijn gezinspas, aquabanenpas moet ik deze maand betalen, wat nu?
    U hoeft nu niet te betalen. De automatische incasso’s en betalingen worden opgeschort. Wanneer wij onze baden weer mogen openen zullen wij uw pas en daarbij behorende incasso’s of betalingen weer activeren en zal u weer gebruik kunnen maken van uw pas.
  • Wat gebeurt er met mijn jaarabonnement (MKB-pas, Squashabonnement)?
    Wij zullen uw abonnement opschorten tot het moment dat onze accommodaties weer open mogen. In de praktijk betekent dit dat uw abonnement wordt verlengd met de periode waarin Sportbedrijf Deventer door overmacht is verhinderd aan haar verplichtingen te voldoen.
  • Kan ik mijn Rechtop! coupon inleveren?
    Omdat wij momenteel gesloten zijn is het niet mogelijk uw Rechtop! coupon binnen twee weken in te leveren. Neemt u hierover contact op met Rechtop.
  • Gaan de zwemlessen en overige activiteiten door?
    De volledige locatie is gesloten, daarom vinden er ook geen zwemlessen plaats. Je hoeft verder niets te doen de zwemlessen worden opgeschort totdat we onze baden weer mogen openen.
  • Hoe verloopt het zwemlestraject van mijn kind?
    Zodra bekend is wanneer het zwembad weer opent, wordt er een nieuwe zwemlesplanning gemaakt en ontvangt u bericht.
  • Als er geen zwemles is hoe zit het dan met mijn betaling?
    Het lesgeld wordt nu niet meer geïnd totdat de lessen weer starten. De reeds betaalde lessen worden meegenomen naar het moment dat de lessen weer starten.
  • Vanwege een verkoudheid tijdens de corona-uitbraak kon mijn kind na 16 maart niet deelnemen aan de zwemles. Kan deze les ingehaald worden?
    Uw betaalde, maar niet genoten, lessen blijven gewoon staan doordat er momenteel geen zwemles is. Deze lessen worden meegenomen naar het moment dat de lessen weer starten.
  • Mijn kind zou 4 april afzwemmen, wat nu?
    Op 4 april zijn wij gesloten en kan er niet worden afgezwommen. Voor alle afzwem kinderen zullen wij naar een gepaste oplossing zoeken. Zodra er meer duidelijkheid is over de opening van het zwembad en de beschikbaarheid van de examinatoren zal er een nieuw moment ingepland worden.
  • Waar kunnen we de actuele berichtgeving volgen?
    Op de homepage van De Scheg en het Borgelerbad en op onze social media.